Os pasaxeiros afectados pola cancelación dos seus voos atopan no Eixo Atlántico un gran aliado
A organización trasladou á comisionada europea Transporte, a romanesa Adina Valean, o seu firme rexeitamento á suspensión dos dereitos dos pasaxeiros durante a crise do coronavirus.
A organización trasladou á comisionada europea Transporte, a romanesa Adina Valean, o seu firme rexeitamento á suspensión dos dereitos dos pasaxeiros durante a crise do coronavirus.
A postura do Eixo, trasladada á UE mediante unha carta asinada por Ricardo Rio, presidente da organización e alcalde da cidade de Braga, vén motivada pola petición dunha ducia de países á Unión Europea de suspender os dereitos dos pasaxeiros para recibir o reembolso do prezo do seu billete nos voos cancelados.
Ricardo Rio, presidente do Eixo e alcalde de Braga | Foto: Câmara Municipal de Braga
Detrás desta proposta atópanse os gobernos de Francia, Irlanda, Portugal ou Países Baixos. Desde o Eixo quixeron manifestar o seu “asombro e indignación” por esta solicitude para que se anule a Carta dos Dereitos dos Pasaxeiros.
“Nestes tempos de crises e pandemia, deberiamos reforzar os nosos valores e defender os dereitos dos cidadáns”, razoa Rio, que pide que se rexeite a proposta, que busca bonificar con cupóns aos afectados pola cancelación dos voos en lugar de reembolsar o diñeiro do seu billete. “Como mínimo debería ser debatido no Parlamento Europeo”, asegura.
MILES DE AFECTADOS
“As regras comúns establecen que as aerolíneas deben devolver con diñeiro o prezo do billete en caso de cancelación dun voo ou ben a recolocar ao pasaxeiro nun roteiro alternativo. Con todo, os países piden nunha carta ao executivo comunitario unha resposta ‘urxente’ que permita ás compañías aéreas resolver as devolucións mediante cupóns trocables máis adiante”, sinala o Eixo no seu comunicado, unha proposta que se atopou coa oposición frontal non só do Eixo Atlántico, senón de miles de viaxeiros afectados.
Doutra banda, desde o Eixo non están en contra de que se ofrezan estas bonificacións, pero estás deben estar sempre consensuadas cos clientes das aerolíneas e non aplicarse de forma xeneralizada e irremediable.
A cancelación dos voos provocou unha onda de reclamacións ás compañías
“As normas da Unión Europea son moi claras: cando os servizos cancélanse, débese proporcionar outra opción de voo ou o reembolso do billete. Esta debe seguir sendo a norma, cambiala agora sería un paso atrás inaceptable”, sostén o alcalde de Braga, que mostra a súa preocupación que isto podería ter sobre a recuperación do turismo e porque poida motivar que outras industrias, como cadeas de venda por correo ou distribución apliquen a mesma medida.
Escribe o teu comentario