Adolfo Domínguez avanza na súa expansión internacional coa apertura de oito novas tendas

Tiziana Domínguez, filla menor do deseñador, deixa as súas responsabilidades na compañía para centrarse noutras facetas artísticas e persoais


|

A marca galega ha chegado ata Australia coa apertura dos seus últimos centros fóra de España, pero tamén a Xapón, México ou Chile. 

 

Pola outra banda, Tiziana Domínguez, filla menor do deseñador, deixa as súas responsabilidades na compañía para centrarse noutras facetas artísticas e persoais.
 

Arquivo - Adolfo Domínguez
Foto: EP


Adolfo Domínguez impulsa a súa rede comercial internacional e abre oito novas tendas entre agosto e setembro, segundo informou o grupo, que precisou que as aperturas coinciden coa entrada en tendas da colección outono-inverno da marca, denominada Antropoceno.

En concreto, a compañía abriu estas oito tendas fose de España: México (2), Xapón (1), Portugal (1), Australia (2), Chile (1) e Austria (1), país este último no que a marca conta con tenda por vez primeira.

As vendas internacionais da firma, presente en 19 países, creceron un 29% entre marzo e maio deste ano, segundo os últimos datos da compañía, que posúe o 54% das tendas fóra de España, a cifra máis elevada na historia da compañía.

 

ADOLFO DOMÍNGUEZ EN ESPAÑA

A escala nacional, a firma acaba de reabrir o seu establecemento en Fuencarral (Madrid) tras a implementación nel do seu novo concepto de tenda.

Entre as próximas aperturas, destaca unha tenda insignia ('flagship') na rúa Serrano 40 (Madrid). O establecemento conta con 800 metros e prevese que abra a principios do próximo mes.

As novas tendas seguen o concepto inaugurado pola marca en Ourense en setembro de 2021, baseado na utilización de materiais naturais e a colaboración con artesáns locais.

No caso da nova tenda insignia, o establecemento contará con elementos de lousa negra, que lembra aos pobos negros de Madrid, así como varro producido de maneira artesanal e instalacións artísticas.

 

REFORZO DA ÁREA CREATIVA E XAPÓN 

Entre abril e agosto, a firma abriu tres novas tendas en Xapón situadas nas cidades de Kisarazu, Kitakyushuy e Okayama.

Adolfo Domínguez foi a marca pioneira da moda española no país nipón, que se converteu no últimas tres décadas na súa segunda filial no estranxeiro por presenza comercial e facturación, tras México.

Na actualidade conta con 19 establecementos repartidos nas principais cidades xaponesas.

A firma de moda de autor tamén está a reforzar a súa área creativa para afrontar a fase de crecemento post-pandemia.

A presidenta executiva, Adriana Domínguez, dirixirá directamente o actual equipo da área de deseño, que se verá reforzado cun trío de creativos internacionais.

Tras seis "intensos" anos de reorganización da área Creativa, Tiziana Domínguez, filla menor do deseñador, deixa as súas responsabilidades na compañía para centrarse noutras facetas artísticas e persoais.

A compañía tamén está a fortalecer coa incorporación de novos profesionais áreas crave como Talento e Cultura, Internacional, dirección Financeira e dirección de Produto."Estamos ante unha nova fase de crecemento e queremos abordala con decisión. O noso obxectivo sempre é a rendibilidade e a eficiencia, pero agora desde un maior tamaño e unha maior internacionalización", destacou a presidenta executiva, Adriana Domínguez.

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE