O último tramo do Alvia Madrid-Ferrol en bus, porque a liña coa cidade departamental non está electrificada
O tren, de tracción eléctrica, non podía circular pola liña que une A Coruña e Ferrol, sen electrificar
Trinta pasaxeiros tiveron que terminar a súa viaxe en bus porque o tren, de tracción eléctrica, non podía circular pola liña que une A Coruña e Ferrol, sen electrificar.
O tren partiu de Madrid ás 17:45 horas, pero a súa chegada a Coruña atrasouse media hora, para logo terminar o percorrido en autobús.
Unha trintena de pasaxeiros do último tren Alvia Madrid-Ferrol deste mércores tiveron que completar a súa viaxe en autobús, concretamente aqueles que se dirixían a Pontedeume, Betanzos e Ferrol.
Renfe aclaraba que resultaba imposible continuar a viaxe desde A Coruña --onde chegaba preto das 22,30 horas, con media hora de atraso--, dado que a liña a Ferrol non está electrificada e o vehículo que saíu de Madrid ás 17,45 horas era eléctrico.
HÍBRIDOS
Os trens que realizan este percorrido son híbridos, é dicir, vehículos que combinan tracción eléctrica e diesel. Así, poden circular tanto por liñas de alta velocidade como por liñas convencionais, e mesmo por liñas non electrificadas.
Precisamente por este motivo son os vehículos máis demandados --fan tamén o novo servizo de Estremadura--, o que explicaría a falta de dispoñibilidade de material para realizar a viaxe Madrid-Ferrol.
Escribe o teu comentario