Os condutores co pé pesado pagan máis de 70 millóns este ano en multas

A falta dos datos de decembro, os radares fixos cazaron máis de 1,7 millóns de infraccións por exceso de velocidade.


|

Radares fixos


Tráfico leva recadados este ano, ata o 21 de novembro, máis de 70,67 millóns de euros grazas aos 1,74 millóns de denuncias por exceso de velocidade detectados polos radares fixos instalados nas estradas españolas.


Na súa contestación a unha pregunta parlamentaria, realizada polo deputado socialista Miguel Ángel Heredia, o Executivo desagrega tamén os datos globais de anos anteriores desde 2011, pero avisa de que non se poden comparar cos case 70,7 millóns que levan recadados porque aínda non se teñen os datos de decembro, que é precisamente un dos meses rexistra maiores desprazamentos e que, por tanto, a cantidade final de 2017 pode variar considerablemente.


22 MILLÓNS MENOS QUE EN TODO 2016


En concreto, aínda quedarían case 22 millóns de euros en multas para situarse nos valores de 2016, cando o Goberno recadou máis de 92,3 millóns de euros. Esta cifra supuxo unha baixada despois dos 114,6 millóns de euros que se contabilizaron en 2015, o ano da serie no que se alcanzou a cifra máis alta. Antes, entre 2011 e 2014 manexáronse contías entre os 64,4 e os 80 millóns de euros.


En canto a denuncias, as 1.743.745 rexistradas ata o 21 de novembro deste ano supoñen un descenso con respecto ás 1.836.465 de 2016, a falta de engadir os números de decembro.


A recadación 'récord' de 2015 é consecuencia doutro 'récord' dentro do período comprendido entre 2011 e novembro de 2017: 2.169.170 de denuncias. Moi por encima das contabilizadas en 2011 (1.055.156), 2012 (1.313.516), 2013 (1.065.829) e 2014 (1.320.936).


Tras esta resposta, Heredia denunciou que desde que o presidente Mariano Rajoy chegou ao Goberno practicamente duplicáronse o número de multas por radares de tráfico. En total, apunta o deputado socialista, os radares de tráfico impoñen no país un total de 5.365 multas diarias, é dicir 223 multas á hora.


Ao seu xuízo, "os radares non están situados nos puntos negros de tráfico, senón nos lugares onde se poden poñer multas" e critica que o Goberno estea "a meter a man no peto aos cidadáns, como demostra o seu extraordinario afán recadatorio".


"O Goberno non está a traballar para previr o risco de accidentes na estrada, de feito os investimentos en mellora de estradas e asfaltado no últimos seis anos brillaron pola súa ausencia. Moitas multas, moita recadación, pero poucas investimentos para reducir os accidentes", concluíu.


relacionada O maior punto negro de España sitúase na nacional 120, entre Lugo e Ourense
relacionada Galicia proponse reducir nun 50% as mortes na estrada para o ano 2020

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE