O comercio galego cre que o 'Black Friday' lle pasa factura ás vendas do Nadal
O presidente da Federación Galega do Comercio asume que "a xente aproveita estas rebaixas para anticipar as compras".
O presidente da Federación Galega do Comercio, José María Seijas, augura que o 'Black Friday' "vai restar entre un 10 e un 12 por cento" das vendas de Nadal no comercio galego.
Seijas interpreta que "isto é adiantar as compras, xa que antigamente empezábase a comprar a mediados de decembro e agora, a finais de novembro, a xente aproveita estas rebaixas para anticipar as compras".
En canto ás "cifras" de volume de negocio, en Nadal, dixo que "non se pode dicir exactamente as que van ser". "Tivemos o Venres Negro, o luns seguinte e están espalladas (as vendas)", explicou.
Outro aspecto que analizou, durante a presentación dunha campaña xunto coa Deputación e o Concello de Lugo para incentivar o comercio de proximidade, é o posible peche do centro comercial da Abella.
Na capital lucense hai tres grandes áreas, que o próximo ano poderíanse ver reducidas a dúas, e en virtude diso Seijas puntualizou que "Lugo ten uns límites". "Hai dous centros comerciais moi importantes, á parte de que ese centro comercial foi moi mal formulado desde un principio e onde non hai non podes sacar", resolveu.
En canto á campaña, concretou que a Deputación de Lugo achegará 10.000 euros, que se distribuirán en cheques agasallos de 300 e 200 euros para comprar no comercio tradicional da cidade amurallada.
Escribe o teu comentario