Renfe Mercancías recorta un 46,5% os seus 'números vermellos' ata xuño

|

RenfemercanciasRenfe Mercancías puxo en marcha a principios de anos un plan de viabilidade.


Renfe Mercancías rexistrou unha perda de 12,5 millóns de euros no primeiro semestre do ano, o que supón recortar un 46,5% os 'números vermellos' dun ano antes, segundo informou a operadora.


A compañía ferroviaria pública atribúe este dato ao plan estratéxico que puxo en marcha nesta división a comezos de ano para evitar a súa quebra e garantir a súa viabilidade futura.


Este plan de rescate incluíu o inicio dun proceso de axuste de persoal mediante un plan de baixas voluntarias. Neste sentido, uns 250 traballadores solicitaron xa sumarse a este plan do total de 300 previsto para este ano. En conxunto, Renfe Mercancías prevé que saian uns 425 traballadores no trienio do plan, un 30% do seu persoal actual.


En canto ás contas da primeira metade deste ano, Renfe Mercancías elevou un 2,7% os seus ingresos totais, ata os 114,3 millóns de euros, despois de incrementar nun 9,7% o volume de toneladas de carga transportada, ata 9,91 millóns.


Esta mellora na actividade e a redución do 5% acometida nos gastos de explotación permitíronlle ao negocio de mercancías de Renfe lograr un beneficio bruto de explotación (Ebitda) positivo. En concreto, situouse en 200.000 euros, fronte ao importe negativo de 9,5 millóns dun ano antes.


Renfe considera que estes datos evidencian "que se está cumprindo" o plan estratéxico posto en marcha na compañía, "co seu consecuente recuperación".


VENDA DE ACTIVOS


O denominado Plan de Xestión 2017-2019 de Renfe Mercancías, presentado o pasado mes de marzo prevé que esta división da operadora pública, que nunca logrou beneficios, peche xa este exercicio cun equilibrio ('break even') nas súas contas.


Iso será posible dado que a firma incluíu nas súas contas de 2016 a provisión correspondente á histórica multa de 65 millóns de euros que a Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia (CNMC) impúxolle a comezos de ano.


Tamén o confía ao programa de venda de activos que inclúe o plan estratéxico para redimensionar a empresa. Neste sentido, a filial da operador asegura valorar xa para a súa venda 73 locomotoras, o 22,8% do seu parque total, e 1.600 vagóns.


Outro dos principais obxectivos da nova estratexia de Renfe Mercancías son o redeseño da súa actividade comercial e potenciar a súa tráfico internacional. Con todo iso, a firma pretende adaptarse ao mercado e garantir a súa viabilidade futura.


Renfe Mercancías perdeu un 30% do mercado do transporte de carga en tren desde que o sector abriuse á competencia en 2005. A pesar de copar un 70% do sector a súa actividade foi descendendo, como consecuencia, segundo a empresa, a que o negocio de tráfico de mercadoría en ferrocarril tamén o fixo, a favor do camión. Na actualidade, só o 3% da carga que se move polo país faio en ferrocarril.

relacionada Renfe Mercancías colga o cartel de 'véndese' en 66 locomotoras e 1.500 vagóns
relacionada Renfe considera "desproporcionada" e "inxusta" unha sanción imposta por Competencia

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Condicións de uso Consello editorial
Powered by Bigpress