Interior multiplicará por oito os controis antidroga nas estradas
Farao a través dun novo aparello que mellora e simplifica o proceso ao certificar con garantía a presenza de drogas nunha soa proba.
O ministro do Interior, Juan Ignacio Zoido, anunciou este xoves 27 de abril que o seu departamento aumentará de 100.000 a 800.000 os controis antidroga nas estradas españolas e que o fará "proximamente", grazas a un novo aparello no que xa están a traballar.
"Xa estamos a traballar tamén para contar cun novo aparello que mellore e simplifique o control de drogas, xa que permitirá detectar e certificar con garantía a presenza de drogas en condutores nunha soa proba", declarou o ministro, que presentou a campaña 'Ti elixes' en Madrid.
Isto permitirá, segundo engadiu, que se pase dos 100.000 controis que se farán este ano aos 800.000 controis que o ministerio pretende "facer proximamente".
ESTREITO VÍNCULO ENTRE ACCIDENTES E POSITIVOS POR ALCOL E DROGAS
Segundo lembrou Zoido, un 30% dos condutores falecidos en accidentes de tráfico en 2015 deu positivo --sobre todo por alcol-- nas probas realizadas polo Instituto Nacional de Toxicoloxía e Ciencias Forenses. "Por todo iso, queremos centrar os nosos esforzos en concienciar a todos os condutores para acabar coas distraccións e acabar co consumo de alcol e drogas", dixo respecto diso.
Así, o ministro sinala que con este novo aparello, de podería "reducir de forma drástica ese 34% de positivos que dan esas probas actualmente".
O director xeral de Tráfico, Gregorio Serrano, adiantou o pasado mes de marzo que a DXT estaba a traballar para lanzar un test evidencial de drogas instantáneo para que os axentes poidan impoñer a sanción no momento e, á vez, multiplicar por dez este tipo de probas.
Serrano aseguraba que pretenden un "aumento espectacular" nos controis de sustancias estupefacientes "para que aquelas persoa que conduzan baixo os efectos das drogas o teñan certamente complicado para poder zafarse deste asunto".
Actualmente, esta proba de drogas consta de dous procesos. Primeiro, se o condutor dá positivo mándase o test ao laboratorio e, ata que este non certifique a presenza de drogas, non se inicia o proceso sancionador. Así, o responsable da DXT subliñaba que este proceso ten uns custos "moi importantes" e con que este novo proxecto buscan lanzar "un aparello que o faga todo e no acto".
Escribe o teu comentario