​O coronavirus acaba coa era dos grandes avións Boeing Jumbo 747 e Airbus A380

As aerolíneas seguen retirando e cancelando pedidos destes xigantes do aire, que marcaron unha época na historia das viaxes a longas distancias, conscientes de que o sector nunca volverá ser o mesmo.


|

As aerolíneas seguen retirando e cancelando pedidos destes xigantes do aire, que marcaron unha época na historia das viaxes a longas distancias, conscientes de que o sector nunca volverá ser o mesmo.


O impacto que a pandemia do coronavirus está a ter na economía a nivel mundial persistirá durante anos. Esta é a teoría que defenden algúns analistas vendo como as cifras son cada vez máis negativas.


Airbus a380



Unha das primeiras grandes industrias que se viu afectada pola aparición do Covid-19 foi a aeronáutica. As cancelacións de voos e os peches dos espazos aéreos deixaron a miles de avións en terra, cun custo de mantemento case inasumible para as empresas.


Os máis afectados, sen dúbida, os xigantescos Boeing 747 e Airbus A380. Aínda que o seu elevado custo, o seu caro mantemento e a súa escasa eficiencia puxéraos no punto de mira desde hai algún tempo, o Covid-19 deulle a puntilla.



UN ADEUS ANUNCIADO

Airbus informou hai case 10 anos que deixaba de fabricar o seu avión estrela pola escaseza de pedidos. E agora a maioría das compañías que posúen na súa frota algún deste xigantesco modelo confirmaron que van deixar de usalo. Os seus enormes gastos fan que o máis rendible sexa envialo ao despezamento. O descenso no número de viaxeiros dos últimos meses acabou por convencer ás compañías da súa temperá xubilación é máis beneficiosa que prexudicial.


747-8F First Flight K64878-35_FA252584






E hai apenas uns días pasoulle o mesmo ao máximo rival do A380 no aire. A dirección de Boeing anunciou que o 747, o icónico Jumbo, tamén se deixaba de fabricar. A razón, a evolución do mercado e as perspectivas de futuro, sobre todo tras os anuncios recentes dos seus principais clientes de que o retiraban de circulación. Este anuncio chega despois de que moitas das compañías que voaron durante anos con este mítico modelo decidisen que o destino das unidades que posuían era o despezamento.



CAMBIOS DE INTERESE

A razón última destas decisións hai que buscalas no impacto que o coronavirus tivo sobre os usuarios. Os viaxeiros cambiaron a súa particular visión de como deben viaxar. E as compañías detectaron que son moitos os que xa non queren viaxar hacinados en avións con 400 persoas a bordo en traxectos que duran horas. E mesmo contemplan que o número de persoas que estean dispostas a viaxar en avión diminúa considerablemente nos próximos tempos.


Por iso, o custo de este tipo de avións será inasumible e só algunhas compañías como Emirates Airlanes, na que a maioría dos seus voos son intercontinentais, parecen dispostas a manter, de momento, entre a súa oferta ao Airbus A380.


FIN DO LUXO?

Dentro das compañías, ademais, está a producirse a lenta agonía da primeira clase, a máis luxosa. Grandes aerolíneas que viñeron ofrecendo este tipo de billetes atopáronse de súpeto sen clientes. Qantas, Singapore Airlines, Qatar Airways ou Lufthansa optaron por retirar, de momento, do seu uso este tipo de cabinas de altísimo luxo.


Cabina superlujo airbus a380


E é moi posible que os billetes para cabinas de ultralujo, con servizos de alto standing, comidas de alta cociña, desparezcan do mercado. As diferenza entre esta clase de ultra luxo e a chamada clase empresarial son cada vez menores e en moitas ocasións redúcense simplemente a aspectos como, por exemplo, as comidas.


Os responsables das aerolíneas consideran que serán moitos os usuarios destas cabinas de superlujo que prefiran voos privados para manterse afastados das aglomeracións, polo que mantelas entre as súas ofertas resultará cada vez menos rendible.


OUTRAS CONSECUENCIAS

Ademais, a pandemia puxo en corentena a compra de Air Europa por parte do conglomerado IAG, do que forma parte Iberia.


A pesar de que ambas as partes chegaran a un acordo a finais de 2019, a crise provocada pola pandemia fixo que as negociacións quedasen paralizadas.


De feito, desde British Airways, cabeceira do grupo, cuéstionase agora mesmo un investimento tan grande como a que esixe a compra de Air Europa, sobre todo teniendo en cuenta que a aerolínea británica viuse forzada a rebaixar os seus gastos co despedimento de parte do seu persoal e a rebaixa salarial para o resto. Por iso, os sindicatos británicos están a presionar para que se cancele calquera tipo de negociación coa aeronáutica española.


Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE