A USC achaca a caída dos seus servidores a “un cambio na configuración” e non á campaña dos seus universitarios
Aínda que a caída do servizo tivo lugar xusto cando moitos universitarios, alentados en gran medida pola campaña convocada pola Asemblea Aberta de Medicina, accederon á vez ao Campus Virtual, desde a universidade compostelá indican a Galiciapress que o servizo se veu abaixo por unhas comprobacións internas.
Aínda que a caída do servizo tivo lugar xusto cando moitos universitarios, alentados en gran medida pola campaña convocada pola Asemblea Aberta de Medicina, accederon á vez ao Campus Virtual, desde a universidade compostelá indican a Galiciapress que o servizo veu abaixo por unhas comprobacións internas.
Antonio López, reitor da USC
Esta versión choca de maneira directa coa iniciativa que os estudantes de Medicina e doutros graos da universidade santiaguesa levaron a cabo esta mañá coa intención de demostrar que as infraestruturas tecnolóxicas da universidade non serían capaces de asumir un tráfico alto de alumnos ao mesmo tempo.
Ao conectarse unha gran cantidade de alumnos á vez, aos que hai que sumar a aqueles estudantes que xa estaban a usar o campus nese momento, aparentemente os servizos do Campus Virtual caeron. Con todo, desde a Universidade de Santiago de Compostela, da que é reitor Antonio López, refiren que esa caída débese a “un cambio na configuración que afectou ao normal funcionamento do campus”.
VERSIÓNS CONTRADITORIAS
A explicación da universidade compostelá á consulta que realizou este medio ao fío dos movementos estudantís que tiveron lugar esta mañá parece abrir aínda máis brecha entre a institución e os colexiais, que reivindican solucións e alternativas á USC.
“Os servizos técnicos da USC traballan na identificación de hipotéticos puntos débiles do sistema que soporta o Campus Virtual. Estas comprobacións inclúen probas de tensións e outras orientadas a fortalecer o sistema”, atribúen desde a USC, que ademais agregan o ocorrido esta xornada é “unha situación puntal” e que solucionou “de forma satisfactoria”. “O campus xa funciona correctamente e con capacidade para soportar os requirimentos dos usuarios”.
“As probas que se produzan no futuro avisásense oportunamente e realizásense en momentos nos que ocasionen o menor prexuízo posible”, conclúe a universidade. Como contrarréplica, os estudantes criticaron á USC por dar unha versión "falsa" e alegan que non se realizaron tarefas de mantemento reflexadas no Campus Virtual desde o 25 de marzo. Os propios alumnos desminten á universidad nas redes sociais.
A pesar de que isto é o que está a ocorrer na universidade santiaguesa, a situación que viven hoxe os estudantes universitarios do centro non é distinta á que atravesan os estudantes da UDC, a UVigo ou a maior parte de universidades públicas españolas, cun servizo telemático anticuado e incapaz de dar resposta a unha crise desta envergadura.
Escribe o teu comentario