Evacuada a tripulación do Blue Star, que segue encallado con 105 toneladas de combustible
As tarefas para sacar o carburante do 'Blue Star', encallado na costa de Ares (A Coruña), quedaron suspendidas debido ás malas condicións climatolóxicas na zona ata que "a meteoroloxía permítao".
O rescate do quimiqueiro segue en mans da armadora, que como explicou Galiciapress é unha fretadora das Illas Bermudas que contratou a unha naviera de Singapura que á súa vez encargou o labor á empresa holandesa que cambiou o rumbo do Prestige.
O delegado do Goberno observa o Blue Star este martes desde a costa nunha foto da Delegación do Goberno
O armador do buque reclamou ás autoridades de Salvamento Marítimo a evacuación dos 16 tripulantes. Ata alí desprazáronse o Helimer 401, que levou aos ocupantes ata Alvedro, e o Pesca 2.
Na mañá deste martes iniciáronse os traballos previos para poder acometer o transvasamento das 105 toneladas de fuel e gasóleo que ten no seu interior o buque, que deberán esperar de momento.
Así, os preparativos de extracción do combustible desde terra consisten no acondicionamento dun camiño de acceso próximo. En paralelo, medios aéreos e terrestres iniciaron o traslado do material necesario.
OPERATIVO
Segundo fontes consultadas por Europa Press, entre a medidas de seguridade establecidas recóllese que estas tarefas terán que ser sempre realizadas de día. Para iso, está previsto a utilización duns oito camións cisterna, unha góndola de transporte e un bulldozer.
Así mesmo, habilitarase unha área totalmente restrinxida á que ninguén poderá acceder, mentres haberá outra para entrada única e exclusivamente da prensa. Ambas estarán sinalizadas. A Garda Civil, a Policía Local e Protección Civil de Ares coordinarán este operativo de seguridade.
A compañía encargada da extracción, 'Ardentia Marine' estima que a duración da extracción do gasóleo farase nunhas seis horas. En cambio, a do fuel, polos seus especiais características, pode estenderse mesmo algúns días segundo as circunstancias.
Todo o combustible está na zona de popa e os medios necesarios para a súa extracción serán trasladados ao barco en helicóptero. Aqueles que non sexa posible polo seu peso levarán a través dunha tirolesa desde unha base firme e segura a construír en terra na zona máis próxima ao buque.
Xunto a isto, a compañía ten a obrigación de comunicar cada seis horas ás autoridades a execución de todas as súas actuacións.
Escribe o teu comentario