Eixo Atlántico defende que os portos galegos conéctense co Corredor Atlántico a través do porto seco de Monforte.

A Asemblea Xeral asegura que "ter máis dun debilitaría a masa crítica necesaria para a súa viabilidade"

|

A Asemblea Xeral asegura que "ter máis dun debilitaría a masa crítica necesaria para a súa viabilidade"


O Eixo Atlántico ratificou na súa vixésima sétima Asemblea Xeral a súa posición de que Galicia debe ter un único corredor que unha Ourense, Monforte de Lemos (Lugo) e O Barco de Valdeorras (Ourense), xa que, segundo sinalou nun comunicado, "ter máis dun debilitaría a masa crítica necesaria para a súa viabilidade".


Reunión do Eixo Atlántico


Esta ratificación confirma o rexeitamento por parte da organización do informe 'Galicia na rede básica transeuropea de transporte de mercadorías', elaborado polo Consello Económico e Social de Galicia (CES) e presentado o pasado luns, no que se propón que a liña Vigo-O Porto compleméntese coa liña ferroviaria de costa entre A Coruña, Xixón e Bilbao. Nunha entrevista recente en Galiciapress, o secretario xeral do Eixo chegou a cualificar o informe como propio dun alumno de Secundaria.

Neste sentido, o Eixo Atlántico defende a saída das mercadorías dos portos galegos a través do porto seco de Monforte de Lemos (Lugo) e a conexión desta infraestrutura co Corredor Atlántico, "fundamental para Galicia e, especialmente, para os portos galegos e para o interior da Eurorrexión".

"A idea é non ter máis que unha opción e ir todos a un tempo para conseguilo. Hai un ramal que sae de Aveiro, entra por Zamora e sobe por Palencia cara a Francia. As características do trazado permiten convois de mercadorías de 750 metros de lonxitude que van a 250 quilómetros por hora. O porto seco de Monforte de Lemos está creado 'ad hoc' para emitir convois desas características cara a Europa", engaden.

Por outra banda, a Asemblea Xeral do Eixo Atlántico manifestou a súa "satisfacción" por "o feito de que o ministro de Fomento, José Luis Ábalos, presente este mércores, 20 de febreiro, en Madrid, o Plan Director do Corredor Atlántico" e "polos consensos que o Corredor está a suscitar nos últimos tempos, ao incorporarse sectores e administracións que non estaban no seu inicio".

CRÍTICAS AO INFORME DO CES
O secretario do Eixo Atlántico, Xoán Vázquez Mao, criticou o pasado venres en rolda de prensa o informe 'Galicia na rede básica transeuropea de transporte de mercadorías', elaborado polo Consello Económico e Social de Galicia (CES), o cal comparou con "un mal traballo de alumno de BUP".

Ademais, sinalou que devandito documento "preelectoral" e "propagandístico" é "tardío", carece de análise técnica e económica, entre outras "omisións", e ofrece propostas "peligrosísimas" que non foron "discutidas" nin "consensuadas" con "ninguén".

O BARCO, SEDE DA ASEMBLEA
O Barco de Valdeorras (Ourense) foi a localidade anfitrioa da vixésima sétima Asemblea Xeral do Eixo Atlántico, que reuniu na mañá deste martes a alcaldes e concelleiros dos 34 municipios galegos e portugueses que a integran, entre os que se acudiron os rexedores de Lugo, A Coruña, Ferrol, Pontevedra, O Barco ou Monforte de Lemos.

Segundo informou a organización, a cita celebrouse neste municipio ourensán para "apoiar o eixo interior de Galicia e do norte de Portugal", que sofre unha "grave crise demográfica" e é unha das zonas "máis necesitadas de infraestruturas e investimentos".

A Asemblea Xeral ha aprobado un orzamento de 4,3 millóns para o exercicio actual e deu luz verde ao Plan de Acción da Axenda Urbana, "que foi traballado ao longo dun ano e que, a partir deste momento, os concellos desenvolverán segundo as necesidades e tipoloxías de cada un".

Así mesmo, a organización avanzou que "está a deseñar" unha "estratexia con solucións", as cales "serán remitidas" aos gobernos de España e Portugal, así como ao de la Xunta de Galicia, que "poida viabilizarse con fondos europeos no período 2021-2027" e "que integre as infraestruturas e investimentos necesarias para o eixo interior".

A xornada foi clausurada co acto de entrega de Medallas de Ouro do Eixo Atlántico, celebrado no teatro Loureiro Olmo do Barco, que contou coa presenza do vicepresidente de la Xunta de Galicia, Alfonso Rueda.

Os galardoados foron a actual presidenta de Adif, Isabel Pardo de Vera, e o exministro de Emprego e Seguridade Social de Portugal, exdiputado no Parlamento Europeo e expresidente do Consello Económico e Social de Portugal, José Albino Silva Peneda.



Adif medalla eixo atlu00e1ntico

Isabel Pardo de Beira, Presidenta de ADIF, recibe Medalla de Ouro deñ Eixo Atlántico no Barco de Valdeorras

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE