A talla de Chavaga que danou un castro carecía de autorización

Os técnicos de la Xunta comprobaron de primeira man a denuncia de Lídia Senra e Paula Vázquez Verao. A Administración valora expedientar aos presuntos responsables dos danos ocasionados en Monforte tras a vaga de incendios de 2017.


|

Os técnicos de la Xunta comprobaron de primeira man a denuncia de Lídia Senra e Paula Vázquez Verao. A Administración valora expedientar aos presuntos responsables dos danos ocasionados en Monforte tras a vaga de incendios de 2017.


As deputadas, visitando ou castro de Chavaga II 2656x1494 (1)


Los técnicos del Servicio de Patrimonio Cultural de la Delegación Territorial de la Xunta de Galicia en Lugo comprobaron que las acciones de tala de árboles y remoción de tierra que se han llevado a cabo en Chavaga, en Monforte de Lemos, han afectado al contorno de protección del castro da Coroa o castro de Cabo. Así se lo ha hecho saber la jefa del Servicio de Patrimonio Cultural de la Delegación de la Xunta a Lídia Senra, que denunció estos hechos el pasado mes de agosto junto la parlamentaria de En Marea Paula Vázquez Verao. Además, en el escrito remitido a la eurodiputada se señala que esas obras “no contaban con autorización”.


Foi a propia eurodeputada a que informou de que se estaban realizando traballos de talla para retirar a madeira queimada con maquinaria pesada, que orixinou danos no castro e nos muros de pedra. As fotografías tomadas durante a súa visita así o demostran e agora a Xunta informa de que están a estudar a posibilidade de expedientar aos presuntos responsables do dano ao xacemento arqueolóxico.


A eurodeputada reclama que a sanción chegue “canto antes” e reclama que se adopten “solucións efectivas para protexer o xacemento arqueolóxico e recuperar a zona dos dávos causados”. “É gravísimo que, seguindo os intereses da industria madeireira e aproveitando o habitual deixamento de funcións de la Xunta, alguén non dubidase en causar estes estragos”, lamenta Senra, á vez que pide que as administracións velen pola conservación do patrimonio cultural e natural para que o ano 2018, ‘Ano europeo do Patrimonio Cultural’, e peche cun verdadeiro cambio nestas políticas.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE