Volven as obras a Rande á espera da segunda subida de peaxes do ano
Audasa inicia o asfaltado do taboleiro central da ponte, que obriga a desvíos entre os carrís e pode durar ata o verán.
As novas subidas das peaxes aínda non teñen data.
Os traballos de renovación do firme da parte central da ponte de Rande comezaron na noite deste luns, segundo informou o Ministerio de Fomento, o que obrigará a habilitar desvíos entre os carrís.
Estas obras, que forman parte do programa de actuacións contempladas no convenio asinado entre Fomento e Audasa para a ampliación da autoestrada AP-9, executaranse nos meses de "menor intensidade de tráfico e de forma continua para minimizar as afeccións", segundo incidiu o Ministerio, que prevé que os traballos estean listos antes do próximo verán.
SUBIDAS DAS PEAXES
Mes e medio despois de inaugurar a ampliación da ponte, cualificada como "a vía de servizo máis caro do mundo", as máquinas volven traballar sobre a calzada.
Esa obra e as de Santiago son polas que Audasa subirá este ano outro 1% os peaxes, no momento que o ministerio de Fomento o aprobe. Será un encarecemento dos prezos que se sumará ao 1,9% de xaneiro, correspondente ao IPC.
Aínda falta, con todo, outro 0,9% de subida como compensación á concesionaria polas bonificacións ás peaxes entre Vigo e Pontevedra. A esta, haberá que sumar a que calculen para sufragar o último acordo que bonifica a de Redondela.
DOUS CARRÍS POR SENTIDO
Co fin de garantir a seguridade da circulación, dos traballadores e dos condutores, produciranse desvíos alternos de tráfico, de maneira que sempre haberá habilitados dous carrís en cada sentido de circulación.
Así, cando se asfalten tramos na calzada dereita (en sentido decreciente dos quilómetros) poderase circular por un dos carrís esquerdos e polo carril exterior do sentido decrecente. Cando as obras afecten a tramos na calzada esquerda (sentido crecente), os coches desviaranse por un dos carrís da dereita e polo carril exterior da ponte do sentido crecente.
Escribe o teu comentario