O gran competidor hispano-chinés de Zara (Inditex), Mulaya, desembarca en Galicia cunha tenda en Vigo
A cadea Mulaya, coñecida pola súa liña de roupa e accesorios a prezos alcanzables, segue consolidando a súa presenza no mercado español. Fundada en 2005, a marca foi ampliando os seus puntos de venda desde a súa orixe madrileña impulsada por empresarios vinculados á emigración de China.
Espérase que nos próximos meses, a firma abra unha nova tenda en Vigo, concretamente na zona comercial de Príncipe-Urzáiz, onde se situaba anteriormente a tenda Centroxogo, pechada a mediados do ano pasado, segundo adianta hoxe Faro.
Mulaya é unha cadea de moda de orixe asiática, especializada en roupa feminina e accesorios a prezos accesibles. Fundada pola empresaria hispano-chinesa Lisa Bao a marca creceu rapidamente, situar como unha opción popular no segmento de moda alcanzable. O seu modelo de crecemento baséase en franquías, que están financiadas sobre todo pola comunidade chinesa española, en especial a familia de Bao.
Cun enfoque na rápida rotación de produtos e un deseño que segue as tendencias internacionais, o mesmo modelo que Inditex, Mulaya logrou atraer a un amplo público. O produto, como sucede en Inditex, procede maioritariamente de Asia, onde é máis barato producir. A cadea cómprallo sobre todo aos grandes almacenistas téxtiles asiáticos instalados en Fuenlabrada.
Actualmente, a cadea conta con tendas en varias cidades españolas e planea continuar a súa expansión a nivel nacional. A proposta de Mulaya caracterízase por ofrecer produtos de moda que combinan dixeño modenro e bo prezo, o que a levou a gañar popularidade entre as consumidoras novas que buscan unha alternativa competitiva no mercado da moda.
Este local en Urzaiz, de máis de 300 metros cadrados, implica o desembrago de de Mulaya ao noroeste de España. Actualmente Mulaya ten 54 tendas en varias cidades de España, destacar cunha maior presenza en Madrid, cun total de 16 tendas. Ademais do seu berce, Madrid, xa ten presenza Barcelona, Granollers, Valencia, Bilbao, San Sebastián, Zaragoza, Albacete, Oviedo, Santander, Pamplona, Vitoria, Logroño, Sevilla, Córdoba, Murcia, León, Valladolid, Burgos, Salamanca e Tarragona.
Un dos aspectos máis destacados do modelo de negocio de Mulaya é o seu enfoque na xestión da cadea de subministración e a relación cos seus provedores. Segundo persoas próximas a Lisa Bao, a súa fundadora e directora xeral, inspírase no modelo de negocio de Amancio Ortega, o empresario da Coruña detrás do imperio Inditex.
Bao, que comparte con Ortega a súa aversión á prensa, logrou integrar o enfoque Inditex, priorizando a rápida rotación de produtos e unha oferta que responde rapidamente ás tendencias de moda. Non é o único grupo empresarial chinés que se inspirou no polémico modelo de fast fashion:
Shein
Shein, un xigante do comercio electrónico con sede en China, experimentou un crecemento explosivo no mercado global, incluíndo o seu país de orixe. A diferenza de Zara e outros competidores, Shein opera principalmente en liña e ofrece unha ampla gama de roupa a prezos moi baixos, atraendo aos consumidores máis novos coas súas coleccións de moda rápida e a súa capacidade de adaptación ás tendencias.
Peacebird
Peacebird é unha marca chinesa que creceu rapidamente no sector da moda xuvenil. Cunha estética moderna e dirixida a un público novo, Peacebird compite con Inditex a nivel de moda rápida en China. Ademais, apostou por colaboracións con marcas internacionais e locais, o que lle permitiu atraer unha base de clientes máis ampla.
Semir
Semir é outra marca chinesa que compite no espazo da moda alcanzable. A través da súa marca Balabala, consolidou a súa presenza no segmento de roupa infantil, pero tamén ten unha liña de moda para adultos que rivaliza coa de Zara en termos de prezo e estilo.
Escribe o teu comentario