Stellantis presenta un ERE voluntario para 90 traballadores na factoría de Vigo

Vítor Mariño, do sindicato CUT, insiste en que "van seguir amortizando non postos de traballo, senón traballadores con certa antigüidade para, á súa vez, seguir contratando por abaixo  con condicións e contratos por abaixo e a tempo parcial".


|

Archivo - Un operario trabaja en la sede de Stellantis, el día que la vicepresidenta primera del Gobierno y ministra de Asuntos Económicos y Transformación Digital, ha visitado la fábrica, a 16 de
Arquivo - Un operario traballa na sede de Stellantis


Stellantis Vigo presentou este venres aos representantes sindicais a proposta dun expediente de regulación de emprego (ERE) voluntario para 90 traballadores, dos cales 60 serían de estrutura e 30 de taller. Segundo trasladaron fontes sindicais a Europa Press, o ERE exposto tería unha vixencia desde este 19 de xaneiro até a mesma data do ano que vén.

A mesa de negociación quedou constituída leste mesmo venres e prevense tres reunións a partir do próximo xoves 25 de xaneiro e até o 2 de febreiro. Vítor Mariño, do sindicato CUT, ve "incongruente" que a empresa "siga solicitando axudas públicas, siga realizando contratación e simultaneamente poña un ERE encima da mesa". "Parece que as axudas públicas utilízanse para amortizar postos de traballo", sinalou.

O representante sindical cre que este ERE non vai cambiar " nada" respecto ao aplicado en 2023. Con todo, insiste en que "van seguir amortizando non postos de traballo, senón traballadores con certa antigüidade para, á súa vez, seguir contratando por abaixo con condicións e contratos por abaixo e a tempo parcial".

Este mesmo venres, Stellantis presentou a plataforma STLA Large, a súa nova plataforma nativa para vehículos eléctricos de batería (BEV) con até 800 quilómetros de autonomía e sobre a que a compañía construirá unha "ampla gama" de vehículos dos segmentos D e E, como o lanzamento de oito modelos de cinco marcas entre 2024 e 2026.

Stellantis sinalou que a plataforma STLA L, a segunda desvelada tras o lanzamento da Medium en xullo do ano pasado do catro que anunciaron en 2021, instalarase en plantas de Europa e Norteamérica, mentres que estará dispoñible tamén noutras variantes de motorización, como a híbrida e a de combustión interna.

"A flexibilidade e axilidade desta plataforma é o seu selo distintivo e será unha forza impulsora do noso éxito no cambio cara á electrificación en Norteamérica", destacou o conselleiro delegado de Stellantis, Carlos Tavares.

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE